Mini Pani ušao u EU

Mini Pani je do sada svoju franšiznu mrežu razvijao u Srbiji i zemljama regije: Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji. Od nedavno, tvrtka posluje i na tržištu Europske unije, nakon što su pokrenuli poslovanje u Mađarskoj. Kako su još ranije saopštili, tvrtka aktivno traga i za primateljima master franšize u zemljama istočne i zapadne Europe.
Kornelija Šild Ferenc, rukovoditelj direkcije prodaje i marketinga u tvrtki Mini Pani, kaže da u zemljama regiona trenutno najveći problem davateljima franšiza predstavlja to što potencijalni primatelji nemaju dovoljno sredstava za financiranje poslovanja. Pored toga, kako kaže, kočničar daljnjem razvoju ovog poslovnog koncepta je i nepostojanje pravne regulative koja bi uredila ovu oblast.
Šild Ferenc vjeruje da je Mini Pani dobra franšiza upravo u vrijeme krize, jer je u rangu low cost franšiza, tj. povoljna je i ne zahtijeva visoka ulaganja. - Sa minimalnim ulaganjem može pokrenuti mini biznis i to u vrlo kratkom vremenskom roku, jer je cijeli koncept regrutiranja primatelja i uvođenja u rad pojednostavljen i maksimalno prilagođen njima - ističe ona.
Primatelji Mini Pani franšize su, kako kaže, i pravno zaštićeni. Odnos između primaoca i davaoca je reguliran na temelju Ugovora o distribuciji u sustavu Mini Pani franšize. Taj dokument je u skladu s Europskim etičkim kodeksom što potvrđuje, naglašava Šild Ferenc, i certifikat izdan od strane Srpske udruge za razvoj franšize koje je član Europske franšizne asocijacije. - Ista Asocijacija nas pri evidentiranju prisutnih franšiza u Srbiji navodi na prvom mjestu, što nas čini ponosnim, ali ne iznenađenim. Uložili smo napor kako bi naša franšiza postala pogodna, a samim tim dostupna u svakom pogledu, kako za poduzetnike koji žele proširiti ili transformirati svoje poslovanje, tako i za nezaposlene koji žele pokrenuti vlastiti posao, ili već zaposlene koji žele započeti karijeru u vlastitom poslu - kaže Šild Ferenc.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?