Sushi by A’s

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Do sada u Hrvatskoj ljubitelji sushija mogli su uživati u svom jelu isključivo u restoranima i mini-barovima. Grupa Ohana d.o.o., kao primatelj master franšize, donijela je u Hrvatsku 2015. godine prvi „sushi to go“ koncept, kroz koji potrošač svoj sushi paket kupuje unutar trgovačkog lanca (za sada u Sparu i Konzumu).
Naša receptura, prema izjavama vjernih potrošaća, u rangu je ili bolja od sushija posluženog u restoranu, te cijenom pristupačnija širem krugu konzumatora. Ambalaža u koju pakiramo osmišljena je tako da sada sushi možete jesti u hodu, u svom domu ili uredima, jer sadržavaju sve što vam za užitak treba, uključujući priloge (soju, wasabi, đumbir, chilli). Dosadašnje iskustvo u Hrvatskoj i Sloveniji pokazalo je da postoji dovoljan broj konzumatora i lokalnih ljubitelja sushi menija u svim našim većim gradovima, a u turističkim sredinama potencijali se višestruko umnožavaju.
Naš se koncept pokazao zanimljivim za sve koji bi se rado upustili u privatno poslovanje, ali koji, osim "hrabrog duha", nemaju dovoljno sredstava i znanja. Zašto odabrati nas?
- Osiguravamo lokaciju rada (kroz Konzum i Spar), sa svim uvijetima koji su potrebni za obavljanje djelatnosti. Radne plohe, rashladne vitrine, skladišni prostor u režimu i van režima. Naš partner nema baš nikakva ulaganja i brigu oko prostora u kojem će raditi.
- Unaprijed smo našem partneru osigurali i kupce proizvoda, jer to su svi oni koji ulaze u Konzum i Spar. Marketing na nacionalnom nivou pokriva i naše partnere.
- Funkcioniramo tako da svakom svom partneru osiguramo, uz master prodajno mjesto, i nekoliko dostavnih, za koje zajedno odlučimo da su na povoljnoj lokaciji. Uspješnost master lokacije otvara mogućnost širenja poslovanja na lokalnom nivou. U najvećoj prodajnoj jedinici Konzuma ili Interspara, u zadanom gradu, organiziramo pripremanje i pakiranje sushija po unaprijed definiranim uputama, na dnevnoj razini, te iste dostavljamo u onoliko dostavnih mjesta koje franšizer može i želi pokrivati, u obostranom interesu.
- Naši se primatelji franšize ne moraju brinuti o postavljanju HACCP sustava, on je već postavljen, samo ga se moraju strogo pridržavati. Oslobođeni su organizacije blagajne i naplate proizvoda, jer sve prolazi kroz blagajnu trgovačkog lanca. Podizanje prodaje radimo kroz promocije i degustacije u prodajnom prostoru ili izvan njega
- Itd.
Uz master cheffa u Hrvatskoj, koji sudjeluje u početnoj edukaciji, tromjesečno organiziramo posjete master cheffova iz SAD-a koji rade na dodatnoj edukaciji, kako bi naš meni bio što atraktivniji i drugačiji. Spravljanje sushija je umjetnost utkana u hrani. Zato od partnera tražimo da je posvećen upravo tom segmentu, pripremi suhija, a za sve ostalo brine grupacija, kako je gore i navedeno.
U Ohana Group-u vjerujemo da ono što je dobro – može biti još bolje. Vjerujemo da svi mogu postati samostalni poduzetnici uz adekvatnu edukaciju i pomoć grupacije.
Pridružite nam se i činite razliku s nama!
Broj vlastitih poslovnica
-
Broj franšiznih poslovnica
Zagreb (13), Split (4), Pula (1), Ljubljana (7), Maribor (2), Kranj (1), Kopar (1), Rijeka (4), Opatija (1), Zadar (4), Dubrovnik (3)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Pravo na korištenje branda
- Know-how
- obuku suhi cheff-a
- provjerenu recepturu
- stalnu stručnu pomoć u razvoju menija i poslovanja
- logističku potporu u nabavi potrepština i redovitu isporuku, dvotjedno
- unaprijed određenu i opremljenu lokaciju, sa svim kriterijima koje traži HACCP
- potpora 24/7
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna naknada za glavnu poziciju 16.750 ,00 kn (isplata u prihvatljivim mjesečnim ratama nakon početka poslovanja); svako dostavno mjesto 2.500,00 kn.
- Očekivani iznos početne investicije za opremu i hranu je ovisan o veličini poslovnice i očekivanim prometima. Ulaže grupacija, primatelji franšize otplaćuju u mjesečnim iznosima iz prodaj
- Očekivani ROI (povrat investicije) 5 mjeseci
- Redovna mjesečna administracijska naknada 1050,00 kn
Osnovni zahtjevi sustava
- Posjedovanje ili otvaranje tvrtke ili obrta
- Poznajete osnove rada na računalu
- Posjedovanje sanitarne knjižice i MHU
- Poznavanje materije prednost
- Samostalnost i produktivnost u pristupu radnim zadacima
Prvi koraci za pristupanje franšizi
- Ispunite formular
- naš predstavnik će organizirati sastanak za razmjenu svih informacija
- potpisivanje ugovora o poslovnoj suradnji
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Meri Bedalov Smoje
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru trgovačkih lanaca, otvorio je svoje poslovnice u Dubrovniku. Nakon otvaranja i uhodavanja, poslovnice namjeravaju prepustiti – primatelju franšize.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Sushi by A's, koncept koji se temelji na pripremi te prodaji sushija unutar trgovina, proširio je franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.
Ivan Ivanišević oduvijek je sanjao započeti vlastiti posao, ali i biti kuhar. S franšizom Sushi by A's – ostvario je oba sna.
Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?
Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák
Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu
Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.
Dobar proizvod i lojalnost kupaca isplaćuju se u teškim vremenima – uvjerili su se u lancu slastičara La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove za razvoj franšizne mreže.
McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.
Domino's, najveći lanac pizzerija u svijetu, ovog proljeća dobiva prvu franšiznu poslovnicu u Hrvatskoj.

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.