Sushi by A’s

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Do sada u Hrvatskoj ljubitelji sushija mogli su uživati u svom jelu isključivo u restoranima i mini-barovima. Grupa Ohana d.o.o., kao primatelj master franšize, donijela je u Hrvatsku 2015. godine prvi „sushi to go“ koncept, kroz koji potrošač svoj sushi paket kupuje unutar trgovačkog lanca (za sada u Sparu i Konzumu).

Naša receptura, prema izjavama vjernih potrošaća, u rangu je ili bolja od sushija posluženog u restoranu, te cijenom  pristupačnija širem krugu konzumatora. Ambalaža u koju pakiramo osmišljena je tako da sada sushi možete jesti u hodu, u svom domu ili uredima, jer sadržavaju sve što vam za užitak treba, uključujući priloge (soju, wasabi, đumbir, chilli). Dosadašnje iskustvo u Hrvatskoj i Sloveniji pokazalo je da postoji dovoljan broj konzumatora i lokalnih ljubitelja sushi menija u svim našim većim gradovima, a u turističkim sredinama potencijali se višestruko umnožavaju.

Naš se koncept pokazao zanimljivim za sve koji bi se rado upustili u privatno poslovanje, ali koji, osim "hrabrog duha", nemaju dovoljno sredstava i znanja. Zašto odabrati nas?

  • Osiguravamo lokaciju rada (kroz Konzum i Spar),  sa svim uvijetima koji su potrebni za obavljanje djelatnosti. Radne plohe, rashladne vitrine, skladišni prostor u režimu i van režima. Naš partner nema baš nikakva ulaganja i brigu oko prostora u kojem će raditi.
  • Unaprijed smo našem partneru osigurali i kupce proizvoda, jer to su svi oni koji ulaze u Konzum i Spar. Marketing na nacionalnom nivou pokriva i naše partnere.
  • Funkcioniramo tako da svakom svom partneru osiguramo, uz master prodajno mjesto, i nekoliko dostavnih, za koje zajedno odlučimo da su na povoljnoj lokaciji. Uspješnost master lokacije otvara mogućnost širenja poslovanja na lokalnom nivou. U najvećoj prodajnoj jedinici Konzuma ili Interspara, u zadanom gradu, organiziramo pripremanje i pakiranje sushija po unaprijed definiranim uputama, na dnevnoj razini, te iste dostavljamo u onoliko dostavnih mjesta koje franšizer može i želi pokrivati, u obostranom interesu.
  • Naši se primatelji franšize ne moraju brinuti o postavljanju HACCP sustava, on je već postavljen, samo ga se moraju strogo pridržavati. Oslobođeni su organizacije blagajne i naplate proizvoda, jer sve prolazi kroz blagajnu trgovačkog lanca. Podizanje prodaje radimo kroz promocije i degustacije u  prodajnom prostoru ili izvan njega
  • Itd.

Uz master cheffa u Hrvatskoj, koji sudjeluje u početnoj edukaciji, tromjesečno organiziramo posjete master cheffova iz SAD-a koji rade na dodatnoj edukaciji, kako bi naš meni bio što atraktivniji i drugačiji. Spravljanje sushija je umjetnost utkana u hrani. Zato od partnera tražimo da je posvećen upravo tom segmentu, pripremi suhija, a za sve ostalo brine grupacija, kako je gore i navedeno.

U Ohana Group-u vjerujemo da ono što je dobro – može biti još bolje. Vjerujemo da svi mogu postati samostalni poduzetnici uz adekvatnu edukaciju i pomoć grupacije.

Pridružite nam se i činite razliku s nama!

Broj vlastitih poslovnica

-

Broj franšiznih poslovnica

Zagreb (13), Split (4), Pula (1), Ljubljana (7), Maribor (2), Kranj (1), Kopar (1), Rijeka (4), Opatija (1), Zadar (4), Dubrovnik (3)

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

  • Pravo na korištenje branda
  • Know-how
  • obuku suhi cheff-a
  • provjerenu recepturu
  • stalnu stručnu pomoć u razvoju menija i poslovanja
  • logističku potporu u nabavi potrepština i redovitu isporuku, dvotjedno
  • unaprijed određenu i opremljenu lokaciju, sa svim kriterijima koje traži HACCP
  • potpora 24/7

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Ulazna naknada plaća se za glavnu poziciju (isplata u prihvatljivim mjesečnim ratama nakon početka poslovanja), kao i za svako dostavno mjesto
  • Očekivani iznos početne investicije za opremu i hranu je ovisan o veličini poslovnice i očekivanim prometima. Ulaže grupacija, primatelji franšize otplaćuju u mjesečnim iznosima iz prodaje
  • Očekivani ROI (povrat investicije) 5 mjeseci

Osnovni zahtjevi sustava

  • Posjedovanje ili otvaranje tvrtke ili obrta
  • Poznajete osnove rada na računalu
  • Posjedovanje sanitarne knjižice i MHU
  • Poznavanje materije prednost
  • Samostalnost i produktivnost u pristupu radnim zadacima

Prvi koraci za pristupanje franšizi

  • Ispunite formular
  • naš predstavnik će organizirati sastanak za razmjenu svih informacija
  • potpisivanje ugovora o poslovnoj suradnji 

Informacije o davatelju franšize

Ohana d.o.o.

Kudeljarski put 1, 10000 Zagreb

+385 97 709 10 92

info@sushibyas.hr

sushibyas.hr

Kontakt osoba za kandidate

Meri Bedalov Smoje

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Sushi by A’s.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Licenca za „dobru hranu“ /20.10.2020

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.

Od fritula do franšize /26.09.2020

Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu /22.09.2020

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

Drugačije potrebe, drugačija misija /04.09.2020

Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu

Steakhouse, franšiza finih okusa /20.08.2020

Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.

Slatki odgovor na krizu /08.05.2020

Dobar proizvod i lojalnost kupaca isplaćuju se u teškim vremenima – uvjerili su se u lancu slastičara La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove za razvoj franšizne mreže.

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.