TRGOVINA

roba široke potrošnje | 14.01.2019

Kad se spoji ugodno i korisno

Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primatelj Husse franšize u prelomnom trenutku života. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da „poduzetnik uvijek mora težiti boljem“.

odjeća i obuća | 19.12.2018

Moda sa sjevera osvaja svijet

LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.

roba široke potrošnje | 13.12.2018

Kvaliteta, osnov za uspjeh

Husse je upravo dobio novog primatelja franšize u Hrvatskoj – Krešimir Martinko će voditi posao na području zapadnog dijela Zagreba i zapadnog dijela Zagrebačke županije.

benzinske postaje i auto-oprema | 20.11.2018

„Fine ruke“ franšizu grade

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.

benzinske postaje i auto-oprema | 17.08.2018

Novo tržište za Car Foil Shop

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.

roba široke potrošnje | 26.07.2018

"Livade" u susjedstvu

Radi boljeg plasmana proizvoda, srbijanska je mljekara Kuč Company prije desetak godina počela razvijati i vlastiti maloprodajni lanac Livade. Danas imaju više od 120 franšiznih objekata.

odjeća i obuća | 10.07.2018

Univerzalna moda Zemlje Izlazećeg Sunca

Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.

roba široke potrošnje | 15.06.2018

Husse osvaja novo tržište

Franšizni lanac Husse započinje rad u Crnoj Gori, a primatelji ove franšize računaju da će kvalitetom proizvoda te sustavom dostave unijeti značajnu razliku na tržište.

odjeća i obuća | 14.06.2018

Na liniji franšiznog razvoja

CCC, poljski lanac prodavaonica obuće, pokreće novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dvije tvrtke.

odjeća i obuća | 31.05.2018

Taktički potez

Military Shop, koncept srbijanske tvrtke Militaria, nastao je prije više od dva desetljeća. Pored razvoja online prodaje taktičke i zaštitne opreme na tržištima u regiji, razvili su i maloprodajnu partnersku mrežu.

odjeća i obuća | 27.05.2018

Franšiza sa stilom

Modni brand za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Europi. Partnere za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ove regije.

benzinske postaje i auto-oprema | 17.04.2018

Najbolji partneri spremni su učiti i raditi

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

benzinske postaje i auto-oprema | 11.04.2018

Biznis za svako mjesto

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.

odjeća i obuća | 14.03.2018

Zlatna godina za Levi’s

Levi Strauss & Co. ove godine planira otvoriti 100 novih trgovina. Optimizam potiču dobri rezultati iz zadnjeg kvartala 2017. godine.

roba široke potrošnje | 08.03.2018

S malo rizika do održivog biznisa

Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.

roba široke potrošnje | 20.02.2018

Ulog veliki, ali opravdan

Bračni par Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice novi su primatelji Husse franšize. Bit će zaduženi za područje Varaždinske, Krapinsko-zagorske i zapadni dio Zagrebačke županije.

roba široke potrošnje | 09.02.2018

Radom i ustrajnošću do uspjeha

Novi partneri, pripreme za brojne izložbe pasa te druge vidove promocije branda, obilježavaju početak godine franšiznog sustava Husse u Srbiji.

roba široke potrošnje | 15.12.2017

Sve veća Jumbo mreža

Jumbo, grčki lanac za prodaju igračaka, nastavlja širiti franšiznu mrežu na Balkanu, a otvorenje novih jedinica najavljeno je i za 2018.

odjeća i obuća | 13.12.2017

Košulje za cijelu regiju

BJN, primatelj franšize modnog branda Tudors za balkansku regiju, nastavlja širiti prodajnu mrežu. Nova je trgovina otvorena u Bugarskoj.

roba široke potrošnje | 27.10.2017

Jumbo raste na Balkanu

Jumbo, grčki lanac trgovina igračkama, proširio je franšiznu mrežu u regiji. Posljednja trgovina otvorena je u Gnjilanu na Kosovu.

1
3
4
5
sledeća  
zadnji