TRGOVINA

Snaga velike franšizne obitelji
Švedski Husse jedan je od rijetkih franšiznih sustava koji razvija mrežu u svim zemljama ove regije. Primatelje master franšize od prošle godine imaju i u Bosni i Hercegovini.

Novo tržište za Tiffany
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.

Brže s franšizom
Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.

Samo za jake partnere
Za pet godina poslovanja Proteini.si su u Srbiji otvorili 12 trgovina, od toga je 11 otvorio primatelj master franšize – tvrtka D Sport System. Otkrivaju nam zašto su oprezni kada je riječ o davanju pojedinačnih franšiza.

Kad se spoji ugodno i korisno
Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primatelj Husse franšize u prelomnom trenutku života. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da „poduzetnik uvijek mora težiti boljem“.

Moda sa sjevera osvaja svijet
LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.

Kvaliteta, osnov za uspjeh
Husse je upravo dobio novog primatelja franšize u Hrvatskoj – Krešimir Martinko će voditi posao na području zapadnog dijela Zagreba i zapadnog dijela Zagrebačke županije.

Stabilni temelji za dobar rezultat
Što su preduvjeti za dobro poslovanje, koliko je važna priprema prije ulaska u franšizing te zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, otkriva Bogi Cvetković, primatelj master franšize za teritorij Srbije

"Livade" u susjedstvu
Radi boljeg plasmana proizvoda, srbijanska je mljekara Kuč Company prije desetak godina počela razvijati i vlastiti maloprodajni lanac Livade. Danas imaju više od 120 franšiznih objekata.

Univerzalna moda Zemlje Izlazećeg Sunca
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.

Husse osvaja novo tržište
Franšizni lanac Husse započinje rad u Crnoj Gori, a primatelji ove franšize računaju da će kvalitetom proizvoda te sustavom dostave unijeti značajnu razliku na tržište.

Na liniji franšiznog razvoja
CCC, poljski lanac prodavaonica obuće, pokreće novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dvije tvrtke.

Taktički potez
Military Shop, koncept srbijanske tvrtke Militaria, nastao je prije više od dva desetljeća. Pored razvoja online prodaje taktičke i zaštitne opreme na tržištima u regiji, razvili su i maloprodajnu partnersku mrežu.

Franšiza sa stilom
Modni brand za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Europi. Partnere za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ove regije.

Ideja za posao u zaštiti mobitela
Američka franšiza Mobile Outfitters, specijalizirana za usluge zaštite mobitela kvalitetnim folijama, od prošle godine posluje i u ovoj regiji. Kako funkcionira te što se nudi primateljima ove franšize?

Zlatna godina za Levi’s
Levi Strauss & Co. ove godine planira otvoriti 100 novih trgovina. Optimizam potiču dobri rezultati iz zadnjeg kvartala 2017. godine.

S malo rizika do održivog biznisa
Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.

Ulog veliki, ali opravdan
Bračni par Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice novi su primatelji Husse franšize. Bit će zaduženi za područje Varaždinske, Krapinsko-zagorske i zapadni dio Zagrebačke županije.

Radom i ustrajnošću do uspjeha
Novi partneri, pripreme za brojne izložbe pasa te druge vidove promocije branda, obilježavaju početak godine franšiznog sustava Husse u Srbiji.

Sve veća Jumbo mreža
Jumbo, grčki lanac za prodaju igračaka, nastavlja širiti franšiznu mrežu na Balkanu, a otvorenje novih jedinica najavljeno je i za 2018.