TRGOVINA

Košulje za cijelu regiju
BJN, primatelj franšize modnog branda Tudors za balkansku regiju, nastavlja širiti prodajnu mrežu. Nova je trgovina otvorena u Bugarskoj.

Jumbo raste na Balkanu
Jumbo, grčki lanac trgovina igračkama, proširio je franšiznu mrežu u regiji. Posljednja trgovina otvorena je u Gnjilanu na Kosovu.

U društvu najboljih
Sa redovitog godišnjeg sastanka primatelja master franšize, Husse Srbija donosi preporuke za bolje poslovanje, ali i jedno priznanje.

Husse osvaja Hrvatsku
Novi franšizni ugovori potpisani su za Primorsko-goransku, Brodsko-posavsku i Požeško-slavonsku županiju. Franšize će voditi tri mlade, poduzetne žene.

Po svjetskim standardima
U Beogradu su nedavno otvorene dvije redizajnirane trgovine košuljama turskog branda Tudors. Sugestije za novi koncept – došle su i od lokalnog primatelja franšize.

Partneri za jaku mrežu
Spar nastavlja širiti maloprodajnu mrežu u Albaniji. Partnerski sustav je okosnica razvoja.

Husse u naletu
Franšizni lanac Husse proširio je svoju mrežu u Hrvatskoj na još dvije županije – Bjelovarsko-bilogorsku i istočni dio Zagrebačke županije.

Dio iste obitelji, a posebni
Tvrtka DIM 011, vlasnik branda ZLA Shtek, prije je nekoliko godina počela svoju maloprodajnu mrežu graditi kroz specifičan oblik suradnje – "labavu franšizu"...

Moda sa „sjevera“
Baltika Group, internacionalni maloprodavač modnih brandova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije. Zainteresirani su i za ostala tržišta u regiji.

Husse širi mrežu u Hrvatskoj
Franšiznoj mreži koncepta Husse upravo su se pridružila dva nova franšizera – iz Splita i Zagreba. Širenje mreže nastavlja se diljem Hrvatske.

„Traži se predanost“
...poručuje Zorislav Zlatar poduzetnicima zainteresiranim za Husse franšizu. Dostava hrane za kućne ljubimce ne može biti tek usputna djelatnost.

Benetton mijenja strategiju
Talijanski modni brand uvodi "poboljšanu verziju" franšizinga. Što će biti točke oslonca nove strategije?

Tri desetljeća uz švedski brand
Husse je danas najveći franšizni sustav u svojoj branši te jedna od najuspješnijih europskih franšiza. Priča o prodaji hrane za pse i mačke ni nakon 30 godina, čini se, nema kraj.

Brand s neslućenim potencijalom
Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.

Novi master, nova energija
Husse je u Hrvatskoj dobio novog primatelja master franšize – tvrtku Golden Spirit koja je krenula u intenzivnu kampanju širenja mreže.

Savjet dostupan i kroz franšizu
Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.

Snažno u franšizing
Promjene u vlasničkoj strukturi najveće punionice Coca-Cole u Africi navele su najpoznatijeg proizvođača bezalkoholnih pića iskoristiti pravo prvokupa, a potom krenuti u potragu za franšiznim partnerima.

Dobitna kombinacija za SpinaliS
Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.

Posao iz ljubavi
Iako je nepunih godinu dana primatelj Husse franšize, Dejan Jakovljev iz Beograda već je postigao zavidne rezultate. U poslu mu pomaže supruga, ali i dva patuljasta šnaucera.

Franšizing u fokusu?
Britanski modni brand Marks & Spencer najavljuje zatvaranje svojih trgovina u 10 zemalja. Franšize ovoga branda, međutim, iznenađujuće dobro posluju.