TRGOVINA

Zlatna godina za Levi’s
Levi Strauss & Co. ove godine planira otvoriti 100 novih trgovina. Optimizam potiču dobri rezultati iz zadnjeg kvartala 2017. godine.

S malo rizika do održivog biznisa
Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.

Ulog veliki, ali opravdan
Bračni par Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice novi su primatelji Husse franšize. Bit će zaduženi za područje Varaždinske, Krapinsko-zagorske i zapadni dio Zagrebačke županije.

Radom i ustrajnošću do uspjeha
Novi partneri, pripreme za brojne izložbe pasa te druge vidove promocije branda, obilježavaju početak godine franšiznog sustava Husse u Srbiji.

Sve veća Jumbo mreža
Jumbo, grčki lanac za prodaju igračaka, nastavlja širiti franšiznu mrežu na Balkanu, a otvorenje novih jedinica najavljeno je i za 2018.

Košulje za cijelu regiju
BJN, primatelj franšize modnog branda Tudors za balkansku regiju, nastavlja širiti prodajnu mrežu. Nova je trgovina otvorena u Bugarskoj.

Jumbo raste na Balkanu
Jumbo, grčki lanac trgovina igračkama, proširio je franšiznu mrežu u regiji. Posljednja trgovina otvorena je u Gnjilanu na Kosovu.

U društvu najboljih
Sa redovitog godišnjeg sastanka primatelja master franšize, Husse Srbija donosi preporuke za bolje poslovanje, ali i jedno priznanje.

Husse osvaja Hrvatsku
Novi franšizni ugovori potpisani su za Primorsko-goransku, Brodsko-posavsku i Požeško-slavonsku županiju. Franšize će voditi tri mlade, poduzetne žene.

Po svjetskim standardima
U Beogradu su nedavno otvorene dvije redizajnirane trgovine košuljama turskog branda Tudors. Sugestije za novi koncept – došle su i od lokalnog primatelja franšize.

Partneri za jaku mrežu
Spar nastavlja širiti maloprodajnu mrežu u Albaniji. Partnerski sustav je okosnica razvoja.

Husse u naletu
Franšizni lanac Husse proširio je svoju mrežu u Hrvatskoj na još dvije županije – Bjelovarsko-bilogorsku i istočni dio Zagrebačke županije.

Malo tržište, velike mogućnosti
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju

Dio iste obitelji, a posebni
Tvrtka DIM 011, vlasnik branda ZLA Shtek, prije je nekoliko godina počela svoju maloprodajnu mrežu graditi kroz specifičan oblik suradnje – "labavu franšizu"...

Moda sa „sjevera“
Baltika Group, internacionalni maloprodavač modnih brandova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije. Zainteresirani su i za ostala tržišta u regiji.

Husse širi mrežu u Hrvatskoj
Franšiznoj mreži koncepta Husse upravo su se pridružila dva nova franšizera – iz Splita i Zagreba. Širenje mreže nastavlja se diljem Hrvatske.

Car Foil franšiza i u Zagrebu
Car Foil Shop, koncept za prodaju te ugradnju folija za automobile, potpisao je ugovor o otvorenju franšize u Zagrebu.

„Traži se predanost“
...poručuje Zorislav Zlatar poduzetnicima zainteresiranim za Husse franšizu. Dostava hrane za kućne ljubimce ne može biti tek usputna djelatnost.

Benetton mijenja strategiju
Talijanski modni brand uvodi "poboljšanu verziju" franšizinga. Što će biti točke oslonca nove strategije?

Tri desetljeća uz švedski brand
Husse je danas najveći franšizni sustav u svojoj branši te jedna od najuspješnijih europskih franšiza. Priča o prodaji hrane za pse i mačke ni nakon 30 godina, čini se, nema kraj.