TRGOVINA

odjeća i obuća | 13.12.2017

Košulje za cijelu regiju

BJN, primatelj franšize modnog branda Tudors za balkansku regiju, nastavlja širiti prodajnu mrežu. Nova je trgovina otvorena u Bugarskoj.

roba široke potrošnje | 27.10.2017

Jumbo raste na Balkanu

Jumbo, grčki lanac trgovina igračkama, proširio je franšiznu mrežu u regiji. Posljednja trgovina otvorena je u Gnjilanu na Kosovu.

roba široke potrošnje | 03.10.2017

U društvu najboljih

Sa redovitog godišnjeg sastanka primatelja master franšize, Husse Srbija donosi preporuke za bolje poslovanje, ali i jedno priznanje.

roba široke potrošnje | 21.09.2017

Husse osvaja Hrvatsku

Novi franšizni ugovori potpisani su za Primorsko-goransku, Brodsko-posavsku i Požeško-slavonsku županiju. Franšize će voditi tri mlade, poduzetne žene.

odjeća i obuća | 31.08.2017

Po svjetskim standardima

U Beogradu su nedavno otvorene dvije redizajnirane trgovine košuljama turskog branda Tudors. Sugestije za novi koncept – došle su i od lokalnog primatelja franšize.

roba široke potrošnje | 16.08.2017

Partneri za jaku mrežu

Spar nastavlja širiti maloprodajnu mrežu u Albaniji. Partnerski sustav je okosnica razvoja.

roba široke potrošnje | 03.08.2017

Husse u naletu

Franšizni lanac Husse proširio je svoju mrežu u Hrvatskoj na još dvije županije – Bjelovarsko-bilogorsku i istočni dio Zagrebačke županije.

roba široke potrošnje | 04.05.2017

Dio iste obitelji, a posebni

Tvrtka DIM 011, vlasnik branda ZLA Shtek, prije je nekoliko godina počela svoju maloprodajnu mrežu graditi kroz specifičan oblik suradnje – "labavu franšizu"...

odjeća i obuća | 27.04.2017

Moda sa „sjevera“

Baltika Group, internacionalni maloprodavač modnih brandova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije. Zainteresirani su i za ostala tržišta u regiji.

roba široke potrošnje | 20.04.2017

Husse širi mrežu u Hrvatskoj

Franšiznoj mreži koncepta Husse upravo su se pridružila dva nova franšizera – iz Splita i Zagreba. Širenje mreže nastavlja se diljem Hrvatske.

roba široke potrošnje | 15.03.2017

„Traži se predanost“

...poručuje Zorislav Zlatar poduzetnicima zainteresiranim za Husse franšizu. Dostava hrane za kućne ljubimce ne može biti tek usputna djelatnost.

odjeća i obuća | 09.03.2017

Benetton mijenja strategiju

Talijanski modni brand uvodi "poboljšanu verziju" franšizinga. Što će biti točke oslonca nove strategije?

roba široke potrošnje | 16.02.2017

Tri desetljeća uz švedski brand

Husse je danas najveći franšizni sustav u svojoj branši te jedna od najuspješnijih europskih franšiza. Priča o prodaji hrane za pse i mačke ni nakon 30 godina, čini se, nema kraj.

farmacija i zdravlje | 10.02.2017

Brand s neslućenim potencijalom

Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.

roba široke potrošnje | 18.01.2017

Novi master, nova energija

Husse je u Hrvatskoj dobio novog primatelja master franšize – tvrtku Golden Spirit koja je krenula u intenzivnu kampanju širenja mreže.

farmacija i zdravlje | 11.01.2017

Savjet dostupan i kroz franšizu

Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.

roba široke potrošnje | 23.12.2016

Snažno u franšizing

Promjene u vlasničkoj strukturi najveće punionice Coca-Cole u Africi navele su najpoznatijeg proizvođača bezalkoholnih pića iskoristiti pravo prvokupa, a potom krenuti u potragu za franšiznim partnerima.

farmacija i zdravlje | 29.11.2016

Dobitna kombinacija za SpinaliS

Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.

roba široke potrošnje | 16.11.2016

Posao iz ljubavi

Iako je nepunih godinu dana primatelj Husse franšize, Dejan Jakovljev iz Beograda već je postigao zavidne rezultate. U poslu mu pomaže supruga, ali i dva patuljasta šnaucera.

odjeća i obuća | 14.11.2016

Franšizing u fokusu?

Britanski modni brand Marks & Spencer najavljuje zatvaranje svojih trgovina u 10 zemalja. Franšize ovoga branda, međutim, iznenađujuće dobro posluju.

1
2
4
5
sledeća  
zadnji