svijet

Egzotična kuhinja, unosan biznis
Važno je da se egzotične kuhinje prilagode ukusima domaćih potrošača, kaže Aleksandar Rozenštok, ukrajinski ugostitelj i vlasnik koncepta Tairai.

Autopraonica „dolazi pred vrata“
Međunarodna franšizna mreža za ekološko pranje i održavanje automobila „krije se“ pod brojem 111, ili točnije, pod brandom Eleven One.

Sajam biznisa i franšizinga
Prvi u nizu godišnjih sajmova franšizinga u Češkoj održava se 22. i 23. veljače u Pragu.

Zdravi kao sa sela!
Prvo su pokrenuli online prodavnicu organskih proizvoda. Danas se, pored distribucije, tvorci koncepta "Sa sela!" i sami bave uzgojem zdrave hrane.

Na korak do jeftine obuće
Jedan od najvećih proizvođača i distributera obuće u Poljskoj, tvrtka NG2 sigurnim korakom ulazi na tržišta Srednje Europe.

Happy Books
Prema jednom istraživanju, oko 50 posto djece u Velikoj Britaniji "doista voli čitati". Kako je McDonald’s "pročitao" taj podatak?

Skriveni gradovi
Globalni trendovi u maloprodaji: Najveći potencijal za privlačenje investicija maloprodajnih lanaca imaju azijski gradovi, pokazuje istraživanje „Skriveni gradovi“ koje je objavio Deloitte.

Kad posao cvjeta
Najveća tvrtka za uvoz, prodaju i održavanje ukrasnog bilja u Mađarskoj planira franšiznu mrežu proširi i na tržišta susednih zemalja.

Subway ne usporava
Ponekad je, izgleda, potrebno zaviriti u "podzemlje" ne bi li pronašli primjer za uspješno i ekspeditivno poslovanje.

Diva bez po muke
Ako su dijamanti najbolji ženini prijatelji, bižuterija je onda, bez sumnje, njena najbolja prijateljica.

Što učiniti sa starom odjećom?
Švedska modna tvrtka H&M predstavlja jedinstveno rješenje za ovaj problem.

Top 100 franšiza na svijetu
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.

Gospodin kesten!
Jedna od brzorastućih franšiza u oblasti "ulične hrane" u Ukrajini je prodaja pečenog kestena i razvija se pod brendom tvrtke "Pan Kaštan".

Poslovanje sa stilom
Unatoč kriznim godinama, mađarska tvrtka za uređenje doma Stile Interio posluje s dobitkom i najavljuje širenje franšizne mreže u ovoj regiji.

Igraj svoju igru
Smatra se da je prodaja video-igara imuna na krizu. Ipak, i u ovoj poslovnoj branši su poduzetnici suočeni s teškom situacijom na tržištu. Jedan od njih misli da još uvijek „ima mjesta za igru“.

Iz Mađarske s ljubavlju
Delikatesne prodavaonice Paprika Gourment nisu samo promoteri mađarske gastronomije, nego i pravi ambasadori mađarske kulture u svijetu.

Bistro u modi
Nije ni pub ni café. Policajac će vas pustiti unutra, ako nemate ništa protiv da vas usluže konobari u bijelim košuljama s leptir mašnom...

Gdje i car ide pješke ...
Nizozemci su poznati po svojim prekrasnim lalama i vjetrenjačama. Ovaj put su pažnju pak privukli originalnom franšiznom mrežom ... javnih zahoda.

Kruh naš svagdanji
Papirnate vrećice za kruh kao reklamni prostor? Neobična i jednostavna ideja poljske tvrtke BK Solutions.

Po kavu u "podzemlje"
Subway, najveći konkurent McDonald’s-u, i sam odlučio pokrenuti lanac kafeterija.