svijet

Bistro u modi
Nije ni pub ni café. Policajac će vas pustiti unutra, ako nemate ništa protiv da vas usluže konobari u bijelim košuljama s leptir mašnom...

Gdje i car ide pješke ...
Nizozemci su poznati po svojim prekrasnim lalama i vjetrenjačama. Ovaj put su pažnju pak privukli originalnom franšiznom mrežom ... javnih zahoda.

Kruh naš svagdanji
Papirnate vrećice za kruh kao reklamni prostor? Neobična i jednostavna ideja poljske tvrtke BK Solutions.

Po kavu u "podzemlje"
Subway, najveći konkurent McDonald’s-u, i sam odlučio pokrenuti lanac kafeterija.

Jogurt da se smrzneš
Britanska tvrtka My Culture proizvodi i prodaje poslastice od jogurta. Svoj koncept zdrave brze hrane planira proširiti kroz franšizu u Hrvatsku i ostale zemlje regije.

Hrvatska na listi želja
BON BON, češki lanac prodavaonica čokolada vrhunske kvalitete, želi i planira ući na tržište Hrvatske.

Moped za najbrže
Mreže pizzerija Biesiadowo i Crazy Pyramid Pizza jedne su od najbrže rastućih franšiza na ugostiteljskom tržištu u Poljskoj.

Češka: Do kuhinje kroz franšizu
Tvrtka Gorenje je u studenom otvorila novi franšizni prodajni salon kuhinja u Karlovym Varyma u Češkoj.

Pad "Kraljevstva"
Tvrtka Glazura Królewska, u čijem sustavu posluje oko 40 radnji za prodaju keramičkih pločica, podnijela je zahtjev za stečaj. Što je s partnerima?

Zanimljivosti: Održavanje najjeftinije
Na listi najjeftinijih franšiza, prema časopisu Enterpreneur, dominiraju kompanije koje se bave održavanjem.

Zelena trava doma mog
Mr.Green Grass je do sada bio dobro poznat samo mušterijama koje drže do ljepote svojih bašti i travnjaka. Vlasnici koncepta su sada spremni da svoje znanje prenesu na potencijalne primatelje franšize.

Robne marke jesu šansa
Britanski trgovački lanac Tesco traži dobavljače iz Hrvatske.

Udruživanjem do opstanka
Franšizoprimac iz poljskog grada Tomaszów Lubelski uspio u svojoj radnji "združiti" dva koncepta, i, primanjem dvije franšize istovremeno ponuditi i uredski materijal Office 1 i recikliranje spremnika Printeria.pl

Upoznajte poznavatelje okusa
Koneser Smaku, "poznavatelji ukusa" koji se bave prodajom kave, čaja i ljekovitog bilja na komercijalnim otocima poput kioska, nova je franšiza na poljskom tržištu.

Sajam franšiza u Varšavi
Jedan od vodećih franšiznih događaja u CEE okupio gotovo 100 franšiza i više od 6.000 posjetitelja.

Brza hrana, pa lična nega
Među Top 500 franšiza, prema poznatom časopisu Enterpreneur, najzastupljenije su one koje se bave prodajom brze hrane, osobnom njegom i maloprodajom.

McCafe kao nezavisna kafeterija?
Da li bi McCafe mogao postati i neovisan lanac kafeterija?

CiPPO&BAXX otvara nove lokale
CiPPO&BAXX nastavlja širenje u Poljskoj: nakon partnerske radnje u gradu Osterode usledili su i Lublin, Radom i Szczecin.

Balkan u žiži
Francuski trgovački lanac Intermarché napušta rumunjsko tržište jer želi da svoje poslovanje fokusira na Balkan

Vegetarijansko u modi, mada meso još uvek vodi
Mnoge franšize brze hrane, među kojima su Subway i McDonald’s, planiraju ili su već otvorili prve vegetarijanske restorane u Indiji i nastavljaju da šire svoju mrežu.