Fine Food
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Kao društvo sa više od 20 godina iskustva, savremenim proizvodnim pogonom te kvalitetnim asortimanom, „Fine Food“ je idealan partner u otvaranju objekta sa pekarskim asortimanom bilo gdje u regiji.
„Fine Food“ nudi jednostavan partnerski-franšizni model koji podrazumijeva potpuni prijenos svih elemenata brand–a, počevši od proizvoda ujednačene kvalitete postignute putem strogog pridržavanja procedura kod pečenja i posluživanja, uređenja i opremanja poslovnih jedinica, pa do plasmana i izlaganja proizvoda. Prepoznatljiv i jedinstven dizajn naših prodajnih objekata, zajedno uz vrhunsku uslugu prodajnog osoblja, imaju za cilj da svakom potrošaču osiguraju besprijekorno kupovno iskustvo.
Pored sa pažnjom odabranih sirovina i receptura, upotreba posljednje tehnologije te međunarodni certifikati, garancija su za ujednačenost kvalitete proizvoda, što omogućuje da potrošači uživaju u identičnim proizvodima, vrhunske kvalitete, na bilo kojoj od „Fine Food“ lokacija.
Budući da naš operativni model provjereno i uspješno radi, prethodno iskustvo u pekarskoj proizvodnji, maloprodaji ili uopšteno poznavanje pekarskog biznisa nije neophodno. Kompletan proces od momenta potpisa ugovora pa do realizacije, biti će ispraćen i potpomognut od strane našeg kolektiva, koji će partneru-primaocu franšize prenijeti sva stečena iskustva i sistematizirana znanja, potrebna za pokretanje i uspješno vođenje biznisa, u relativno kratkom roku.
Pitate se zašto postati naš partner? Prednosti su višestruke:
Snaga branda – Stupanjem u franšizni odnos, partner dobija pravo na korištenje već utemeljenog brand – a na tržištu, čime je zagarantovana prepoznatljivost.
Prijenos provjerenog poslovnog modela – ulaskom u partnerski odnos partner dobija po principu „ključ u ruke“ kompletan poslovni koncept „Fine Food“ – a koji uspješno funkcioniše, ali pri tome i dalje zadržava relativnu poslovnu samostalnost. Shodno tome, poduzetnici -partneri imaju mnogo veće šanse za uspjeh tokom početnih godina poslovanja, nego oni koji započnu samostalno poslovanje sa novim brand – om.
U skladu s navedenim, može se zaključiti da partnersko poslovanje može biti jako profitabilno.
Broj vlastitih poslovnica
12 u Sarajevu, BiH
Broj franšiznih poslovnica
2 Brčko Distrikt, BiH
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Podrška partneru je višestruka i ogleda se u svim segmentima poslovanja, uključujući:
- Savjetovanje prilikom uređenja objekta i pribavljanja opreme,
- Edukacija partnera o operativnim procedurama,
- Obuka partnerovih uposlenika o pripremi i prezentaciji proizvoda,
- Podrška kroz marketinško ulaganje i nacionalne kampanje.
- Marketing – Kako bi pomogao i ubrzao razvoj partnera, „Fine Food“ će u svaki partnerski objekat investirati dio marketinških sredstava prilikom otvaranja. Pored toga, naš marketinški tim, na osnovu istraživanja i povratnih informacija s tržišta, tokom cijele godine potrošačima šalje posebno formulirane komunikacijske poruke, te vrši promotivne aktivnosti koje beneficiraju svim objektima u lancu.
- Finansije i dobit – Partneri ostvaruju povrat na uložena sredstva puno brže nego što bi to ostvarili pokrećući potpuno novi biznis sa nepoznatim brand–om. Potreban je i manji početni kapital, s obzirom da dobijaju testirani poslovni koncept unutar kojeg se većina troškova može precizno predvidjeti na samome početku. Partneri, također, profitiraju i od kolektivne kupovne moći „Fine Food“ – a, pa je dio opreme kao i određene proizvode moguće nabaviti po povoljnijim uvjetima nego što bi to bili u mogućnosti da samostalno pokreću potpuno novi biznis.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- I godina bez naknade
- II godina 2% od ukupnog prometa
Osnovni zahtjevi sustava
-
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Eldin Hodžić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.