Rakhia bar

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Rakhia Bar je mala oaza s velikom dušom, koja  u ponudi broji više od 100 vrsta rakija i likera koje publici predstavljamo na moderan način, a glavni proizvod je kućni brand Rakhia bara – The Hogster koji broji 13 okusa. Ipak, Rakhia Bar nije samo bar s velikim izborom rakija, već i mnogo više od toga. Kada bi Rakhia Bar bio osoba mogli bi ga opisati kao zabavnu, urbanu, trendy, otvorenu i autentičnu osobu. Na kreativan način pričamo svoju priču te kroz inovativne proizvode i originalne koncepte zabave stvaramo nove trendove.

Fokus poslovanja je na večernjem programu i izlascima, a target skupina su mladi od 18 do 35 godina. Dominirajući glazbeni žanrovi na repertoaru su (isključivo strani) RnB, reggaeton, hip-hop i pop. Uz bogati portfolio zabavnih evenata i glazbenih tematskih večeri, Rakhia bar svakodnevno pruža priliku za popiti rakiju ili dvije, a možda i metar rakije.

Broj vlastitih poslovnica

1

Broj franšiznih poslovnica

-

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

  • Prava na brand Rakhia bar
  • Verifikaciju lokacije
  • Priručnik upravljanja
  • Knjigu standarda brand i vizualne komunikacije
  • Trening osoblja i managementa
  • Logističku podršku
  • Marketinšku podršku
  • Cjelokupnu ponudu The Hogster rakija
  • Podrška tijekom poslovanja

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Entry Fee – 10 000 EUR
  • Royalty fee – 5%
  • Investicija potrebna za početak poslovanja varira ovisno o veličini objekta (60m2 – 150m2) te iznosi između 75.000 do 175.000 EUR. 

Osnovni zahtjevi sustava

  • Lokal od 60m2 – 150m2
  • Pješačka zona (20 000+ pješaka dnevno)
  • U strogom centru grada ili neposrednoj blizini, na gradskim trgovima, u urbanim sredinama ili studentskim centrima, u turističkim središtima i na mjestima gdje se okupljaju stranci

Informacije o davatelju franšize

Rakhia international d.oo.

Ante Kovačića 24, 51000 Rijeka

+385 98 619 317

info@rakhiabar.com

rakhiabar.com

Kontakt osoba za kandidate

Diego Dekanić

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Rakhia bar.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Sigurna dostava hrane /20.11.2020

Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?

Licenca za „dobru hranu“ /20.10.2020

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.

Od fritula do franšize /26.09.2020

Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu /22.09.2020

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

Drugačije potrebe, drugačija misija /04.09.2020

Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu

Steakhouse, franšiza finih okusa /20.08.2020

Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.