Rakhia bar

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Rakhia Bar je mala oaza s velikom dušom, koja u ponudi broji više od 100 vrsta rakija i likera koje publici predstavljamo na moderan način, a glavni proizvod je kućni brand Rakhia bara – The Hogster koji broji 13 okusa. Ipak, Rakhia Bar nije samo bar s velikim izborom rakija, već i mnogo više od toga. Kada bi Rakhia Bar bio osoba mogli bi ga opisati kao zabavnu, urbanu, trendy, otvorenu i autentičnu osobu. Na kreativan način pričamo svoju priču te kroz inovativne proizvode i originalne koncepte zabave stvaramo nove trendove.
Fokus poslovanja je na večernjem programu i izlascima, a target skupina su mladi od 18 do 35 godina. Dominirajući glazbeni žanrovi na repertoaru su (isključivo strani) RnB, reggaeton, hip-hop i pop. Uz bogati portfolio zabavnih evenata i glazbenih tematskih večeri, Rakhia bar svakodnevno pruža priliku za popiti rakiju ili dvije, a možda i metar rakije.
Broj vlastitih poslovnica
1
Broj franšiznih poslovnica
-
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Prava na brand Rakhia bar
- Verifikaciju lokacije
- Priručnik upravljanja
- Knjigu standarda brand i vizualne komunikacije
- Trening osoblja i managementa
- Logističku podršku
- Marketinšku podršku
- Cjelokupnu ponudu The Hogster rakija
- Podrška tijekom poslovanja
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Entry Fee – 10 000 EUR
- Royalty fee – 5%
- Investicija potrebna za početak poslovanja varira ovisno o veličini objekta (60m2 – 150m2) te iznosi između 75.000 do 175.000 EUR.
Osnovni zahtjevi sustava
- Lokal od 60m2 – 150m2
- Pješačka zona (20 000+ pješaka dnevno)
- U strogom centru grada ili neposrednoj blizini, na gradskim trgovima, u urbanim sredinama ili studentskim centrima, u turističkim središtima i na mjestima gdje se okupljaju stranci
Informacije o davatelju franšize
Rakhia international d.oo.
Ante Kovačića 24, 51000 Rijeka
+385 98 619 317
Kontakt osoba za kandidate
Diego Dekanić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.
Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A'sa, koncepta za pripremu i prodaju suhija „to go“. Prva prodajna jedinica nedavno je otvorena u regiji Slavonije, a planirano je da, kako i nalaže koncept kompanije, poslovanje nakon uhodavanja preuzme primatelj franšize.
Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu je snaga franšiznog sustava McDonald'sa, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u tvrtki McDonald's Češka
Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?
Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Poduzetnik koji želi postati primatelj franšize i tako se pridružiti franšiznom sustavu, može očekivati niz prednosti
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.

Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu
Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.