CHIPAS

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

CHIPAS u Sarajevu ima kultni status: spoj je jedinstvenog ambijenta, izuzetno organizirane usluge te kvalitetnog manija s izuzetno povoljnim cijenama.

Ambijent svih restorana CHIPAS je profinjen, s retro štihom i mnoštvom detalja (lokalnih starina), s posebnim „pečatom“ tvrtke Coca-Cola®, koja sudjeluje u kreiranju enterijera (retro posteri, plakati). Sve to CHIPAS čini prepoznatljivim i atraktivnim mjestom za domaće te strane goste i turiste – svih uzrasta, kultura i stilova, za svako doba dana.

CHIPAS je usluga brza i kvalitetna, s izgrađenim stilom – ovisno od formata goste uslužuju konobari, baš kao i u klasičnim restoranima, ili je samo-usluga, ali uz potporu dobrog IT rješenja. Sveobuhvatno IT rješenje omogućava učinkovit rad te optimalnu organizaciju koja je u stanju podržati iznimno veliki promet.

Ono što je specifičnost CHIPAS restorana je univerzalni, opšteprihvatljiv meni s izuzetno povoljnim cijenama. Osnova menije je CHIPAS – CH(icken) i PAS(ta) – bazira se na jelima od piletine i tjestenine, s jednostavnom i jedinstvenom cjenovnom politikom. Posebno, kroz suradnju s tvrtkom Coca-Cola®, osigurana je i povoljna cijena za Coca-Cole®, koja time postaje „idealan partner“ svim CHIPAS obrocima! Prema podacima iz Coca-Cole® CHIPAS je najveći prodavač Coca-Cola® napitaka po metru četvornom u kategoriji ne-trgovina u Bosni i Hercegovini. CHIPAS koncept, stoga, uključuje i poseban program suradnje s tvrtkom Coca-Cola®.

CHIPAS je koncept koji se razvija i napreduje, sa više različitih formata od kojih svaki dokazan u praksi, sa stabilnim rastom prometa te prihoda. Organizacija poslovanja i optimiziran IT sustav omogućuju veliki promet, atraktivne cijena i profitabilno poslovanje.

Sada vam nudimo da, kroz franšizu CHIPAS, isti recept primijenite i u vašem gradu i ponovite naš uspjeh!

Broj vlastitih poslovnica

3 u Bosni i Hercegovini, u Sarajevu - Chipas Chicken&Pasta, Chipas Sweets&Cakes, Chipas Concept

Broj franšiznih poslovnica

-

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

  • potpora u selekciji i uređenju lokala
  • kompletan know-how za opremanje i organizaciju restorana – specifični vizualni identitet
  • lista dobavljača za opremanje i potpora u opremanju; poseban aranžman s tvrtkom Coca-Cola® u vezi s uređenjem restorana i snabdjevanjem marketinškim materijalom
  • Organizacija i optimizacija poslovanja i IT sustav
  • potpora u implementaciji HACCP sustava
  • jedinstven meni s recepturama;
  • konstantna unapređenja menija
  • obuka za menadžere, kuhare i konobare;
  • potpora u tekućem poslovanju
  • potpora na lokaciji pri otvorenju restorana
  • marketinška potpora, Startni marketinški paket.

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Ulazna naknada: 5.000 EUR
  • Redovita mjesečna naknada: 2,5% prometa
  • Očekivani nivo ukupnih investicija (kompletno uređenje restorana): ovisi o formatu, cca 70.000 EUR za Chicken&Pasta
  • Očekivani ROI (povrat investicija): 2 godine

Osnovni zahtjevi sustava

  • Zarad najboljih rezultata, primatelj franšize treba biti spreman osobno se angažirati u radu restorana.
  • Obvezna je promjetna lokacija
  • Poželjno je da restoran ima više prostorija
  • Obvezna je suradnja s tvrtkom Coca-Cola®
  • Obvezno korištenje poslovne aplikacije te IT sustava

Informacije o davatelju franšize

CHIPAS

Trg Fra Grge Martića 4, Sarajevo, Bosna i Hercegovina

+387 61 147 517

chipasconcept@gmail.com

Kontakt osoba za kandidate

Muamer Čolić

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno CHIPAS.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.