CHIPAS
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
CHIPAS u Sarajevu ima kultni status: spoj je jedinstvenog ambijenta, izuzetno organizirane usluge te kvalitetnog manija s izuzetno povoljnim cijenama.
Ambijent svih restorana CHIPAS je profinjen, s retro štihom i mnoštvom detalja (lokalnih starina), s posebnim „pečatom“ tvrtke Coca-Cola®, koja sudjeluje u kreiranju enterijera (retro posteri, plakati). Sve to CHIPAS čini prepoznatljivim i atraktivnim mjestom za domaće te strane goste i turiste – svih uzrasta, kultura i stilova, za svako doba dana.
CHIPAS je usluga brza i kvalitetna, s izgrađenim stilom – ovisno od formata goste uslužuju konobari, baš kao i u klasičnim restoranima, ili je samo-usluga, ali uz potporu dobrog IT rješenja. Sveobuhvatno IT rješenje omogućava učinkovit rad te optimalnu organizaciju koja je u stanju podržati iznimno veliki promet.
Ono što je specifičnost CHIPAS restorana je univerzalni, opšteprihvatljiv meni s izuzetno povoljnim cijenama. Osnova menije je CHIPAS – CH(icken) i PAS(ta) – bazira se na jelima od piletine i tjestenine, s jednostavnom i jedinstvenom cjenovnom politikom. Posebno, kroz suradnju s tvrtkom Coca-Cola®, osigurana je i povoljna cijena za Coca-Cole®, koja time postaje „idealan partner“ svim CHIPAS obrocima! Prema podacima iz Coca-Cole® CHIPAS je najveći prodavač Coca-Cola® napitaka po metru četvornom u kategoriji ne-trgovina u Bosni i Hercegovini. CHIPAS koncept, stoga, uključuje i poseban program suradnje s tvrtkom Coca-Cola®.
CHIPAS je koncept koji se razvija i napreduje, sa više različitih formata od kojih svaki dokazan u praksi, sa stabilnim rastom prometa te prihoda. Organizacija poslovanja i optimiziran IT sustav omogućuju veliki promet, atraktivne cijena i profitabilno poslovanje.
Sada vam nudimo da, kroz franšizu CHIPAS, isti recept primijenite i u vašem gradu i ponovite naš uspjeh!
Broj vlastitih poslovnica
3 u Bosni i Hercegovini, u Sarajevu - Chipas Chicken&Pasta, Chipas Sweets&Cakes, Chipas Concept
Broj franšiznih poslovnica
1 u BiH, 1 u Poljskoj
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- potpora u selekciji i uređenju lokala
- kompletan know-how za opremanje i organizaciju restorana – specifični vizualni identitet
- lista dobavljača za opremanje i potpora u opremanju; poseban aranžman s tvrtkom Coca-Cola® u vezi s uređenjem restorana i snabdjevanjem marketinškim materijalom
- Organizacija i optimizacija poslovanja i IT sustav
- potpora u implementaciji HACCP sustava
- jedinstven meni s recepturama;
- konstantna unapređenja menija
- obuka za menadžere, kuhare i konobare;
- potpora u tekućem poslovanju
- potpora na lokaciji pri otvorenju restorana
- marketinška potpora, Startni marketinški paket.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna naknada: 5.000 EUR
- Redovita mjesečna naknada: 2,5% prometa
- Očekivani nivo ukupnih investicija (kompletno uređenje restorana): ovisi o formatu, cca 70.000 EUR za Chicken&Pasta
- Očekivani ROI (povrat investicija): 2 godine
Osnovni zahtjevi sustava
- Zarad najboljih rezultata, primatelj franšize treba biti spreman osobno se angažirati u radu restorana.
- Obvezna je promjetna lokacija
- Poželjno je da restoran ima više prostorija
- Obvezna je suradnja s tvrtkom Coca-Cola®
- Obvezno korištenje poslovne aplikacije te IT sustava
Informacije o davatelju franšize
CHIPAS
Trg Fra Grge Martića 4, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
+387 61 147 517
Kontakt osoba za kandidate
Muamer Čolić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.
Na ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu restoran Chipas „nastupio je“ u manjem formatu i postigao izvrsne rezultate. Vlasnika je to navelo da razmišlja o novom konceptu.
CHIPAS ima kultni status u Sarajevu – restoran koji se drži načela „kvaliteta po najpovoljnijoj cijeni“ stekao je i čuva popularnost na kojoj mu se samo može pozavidjeti. Franšiza je, stoga, logičan korak.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.