Profitirati na prošlosti

Nakon "Pijalnije votke i piva" i "Kluba Narodne Republike Poljske" (PLR), još jedna poljska tvrtka počela je franšizno razvijati format nekada popularnih bistroa. Do sada su u različitim gradovima Poljske otvorena četiri "Ministarstva haringi i votke".
-- Naši su gosti ljudi svih dobi, od 18 do 70 godina. I mladi i stari ovdje se osjećaju dobro. Prve privlači niska cijena -- 1 euro za čašu votke i 2 eura za porciju hladnog predjela. Stariji, pak, svraćaju zbog nostalgične atmosfere koja ih podsjeća na Poljsku iz doba socijalizma, jer i sam interijer i izbor glazbe prizivaju vrijeme od prije 30-ak godina -- kaže Jerzy Penderecki, zadužen za razvoj franšize.
Za rad u lokalu od oko 60 kvadrata potrebno je petero zaposlenih. Franšizodavac preuzima obvezu nabave hrane i alkohola. Marže na hranu i votku iznose gotovo 100 posto. I pored toga što se najvećom "sramotom" u ugostiteljstvu smatra nepostojanje dobre kuhinje, bistro je objekt u kojem gosti, inače, ne očekuju spremanje i serviranje "vrhunske" hrane. Izbornik je kratak i jednostavan -- možete dobiti haringe, hleba i masla, kisele krastavce. "Ministarstvo haringi i votke" ne zahtijeva da potencijalni primatelj franšize ima iskustva u ovoj vrsti posla.
-- Partneri s kojima trenutno surađujemo, imali su prethodno radno iskustvo u ugostiteljstvu. Međutim, to nije nužan uvjet, jer svi primatelji franšize prolaze kroz ozbiljnu obuku koja ih u potpunosti pripremi za vođenje posla -- objašnjava Penderecki.
Početna investicija za pokretanje franšize iznosi nešto manje od 8.500 eura (oko 35.000 zlota).
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Tomislav Fain je već 15 godina u poduzetništvu, bavi se turizmom i ugostiteljstvom. Kada je odlučio otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, uzeo je franšizu LG Laundry Lounge.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?