S ćevabdžinicama u Europu
„Pink ćevabdžinice“ već duži niz godina razvijaju veleprodaju i distribuciji mesa i proizvoda od mesa, ali i franšizni lanac brze prehrane pod istim brandom. Idejni tvorci ove poslovne priče Milanko Marašević i Slobodan Lukić kažu da nisu niti sanjali u kojoj će se mjeri razviti njihovo poslovanje niti da će upite za franšizu dobivati i iz zemalja izvan Srbije. Stoga su posljednjih nekoliko godina radili na rebrandiranju svih franšiznih poslovnica te promovirali novi koncept „Pink ćevabdžinice“.
– Kada su upiti počeli stizati iz inozemstva, a šanse za dobivanje dozvole za izvoz mesa u zemlje EU postale veće, pristupili smo rebrandiranju cijelog sustava kako bismo imali autentičan brand – objašnjavaju poslovni partneri Lukić i Marašević.
Izgledi za širenje mreže izvan Srbije porasli su kad su s poslovnim partnerom, dobavljačem mesa i mesnih prerađevina, tvrtkom Mek-Motta iz Užica, osigurali sve dozvole za izvoz sirovina. – Tvrtka „Pink ćevabdžinice“, sa sjedištem u Kragujevcu, već je deset godina ekskluzivni prodavač mesa i mesnih prerađevina tvrtke Mek-Motta. Mi smo ekskluzivni prodavač ne samo u Srbiji, gdje opskrbljujemo ugostiteljske objekte i hotele, već i u inozemstvu. U prethodnom razdoblju, uz mnogo investicija, vremena i truda dobivene su sve neophodne dozvole za izvoz mesa u zemlje Europske unije. Prema našim saznanjima, prvi smo u Srbiji dobili dozvolu za izvoz ćevapa i pljeskavica na što smo jako ponosni jer smo po roštiljskom mesu postali i prepoznatljivi. Izvoz na mađarsko tržište, u tamošnje trgovinske lance, već smo dogovorili. Pregovaramo i s poslovnim ljudima iz Rumunjske koji se bave ugostiteljstvom i imaju svoj lanac Balkan grill, a u ožujku započinjemo pregovore za tržište Austrije – objašnjava Milanko Marašević.
Ovo je, međutim, kako sam kaže, samo prvi korak koji ih vodi i do „izvoza“ franšiznog sustava na inozemna tržišta. – Naš je krajnji cilj da s franšiznim konceptom ćevabdžinica izađemo na ta tržišta. Mislim da najveću šansu imamo u zemljama regije, zatim u Austriji, gdje živi mnogo iseljenika s Balkana. To, međutim, ne mora biti presudno, već su to naša predviđanja, a videt ćemo gdje će nas put odvesti – objašnjava Marašević.
Najviše upita za franšizu, dakako, dobivaju od poduzetnika iz Srbije, gdje je brand nastao, narastao i postao prepoznatljiv. – Naša je ideja da potaknemo obiteljski biznis te da našu franšizu uzmu obitelji koje bi na taj način uposlile svoje članove i živjele od toga. Prema našim podacima, najveći smo domaći lanac brze prehrane, opstajemo godinama, objekte imamo širom Srbije u manjim i većim mjestima i vjerujemo da će se mreža i nadalje širiti – kažu Marašević i Lukić.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?