Ćevapi na cijeni

(Foto: pazarskicevap.com)
Milanko Marašević, suvlasnik ćevabdžinice „Pink Panter“ iz Kragujevca, kaže da sa krizom raste i potražnja za ćevapima. – Gotovo da nam svaki dan ljudi šalju ponude za franšiznu suradnju – kaže on za naš portal.
Javljaju mu se ljudi kojima je propao posao, ali bi unatoč tome i dalje željeli raditi.
– Mi im pomažemo u odabiru lokala, osiguravamo opremu, brendiramo – kaže Marašević.
Sve projekte financiraju iz vlastitih izvora. Nisu uzimali niti jedan kredit niti imaju bilo kakvu pomoć države, ističe Marašević.
Zainteresirani za franšize nemaju nikakve obveze prema tvrtki „Pink Panter“ osim da mljeveno meso za ćevap i pljeskavice naručuju od njih. Tvrtka jamči dostavu svježeg mesa sa zlatiborskih pašnjaka gdje se nalaze i klaonica i pogon za preradu.
Marašević objašnjava da u ponudi imaju, uvjetno govoreći, tri vrste franšiza: „franšiza“, „franšiza plus“ i „super franšiza“.
„Franšiza“ podrazumijeva minimalna ulaganja tvrtke „Pink Panter“: obuku zaposlenika, davanje recepata za somun, dostavljanje roštiljskog mesa za pazarski ćevap te potpunu logističku i marketinšku potporu. „Franšiza plus“ uključuje i pomoć u odabiru lokacije i potpuno opremanje lokala. Osim toga, suradnici meso isporučeno u prvih mjesec dana mogu plaćati u tri mjesečne rate bez kamate. Treći koncept podrazumijeva „ključ u ruke“.
– Tim menadžera tvrtke „Pink Panter“, u razgovoru sa potencijalnim suradnicima, odlučuje koju vrstu franšize će ponuditi. Pokazalo se da u ovom poslu u 99 odsto slučajeva uspijevaju obitelji. Pokušavamo potaknuti obiteljski biznis i zato najviše pomažemo obiteljima sa djecom – objašnjava Marašević.
U Srbiji trenutno postoji 20 „Pink Panter“ ćevabdžinica u 16 gradova. U franšiznoj mreži i samoj tvrtki radi oko 500 ljudi diljem Srbije.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?