gastronomija i ugostiteljstvo

Caffé na tri kotača
Poslovna prilika je ponekad rezultat posve jednostavne ideje. BikeCaffe je dobro znani proizvod - ponudio na nov način.

Na dobrom valu
Iako je klima za širenje franšiza prilično nepovoljna, pojedini restorani brze hrane imaće rast broja franšiznih poslovnica. Surfer je jedan od njih.

Specijalitet pukovnika Sandersa
U Srbiji trenutno radi pet franšiznih Kentucky Fried Chicken (KFC) restorana. Očekuje se širenje prodajne mreže.

Profitirati na prošlosti
Sofisticirano ime, jednostavan izbornik i ambijent koji "priziva" duh socijalizma - recept je po kom posluje Ministarstvo haringi i votke.

Franšiza s okusom cimeta
Cinnabon nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu u Europi. Grad Wroclaw u Poljskoj dobija "posebno mjesto".

Mikro franšiza na rate
Od ove godine primatelji Surf’n’Fries Mobil franšize moći će otplaćivati investiciju i na 12 rata bez kamate.

Dobročinstvo u šalici kave
Humanitarna inicijativa "Suspended Coffee" je zahvatila cijeli svijet. Projektu se pridružio i Starbucks u Velikoj Britaniji.

Fina poslastica
U tvrtki Chill-frozen yogurt se nadaju da bi ove godine mogli otvoriti prvu franšizu u Bosni i Hercegovini. Planira se otvaranje još tri franšize u Hrvatskoj.

Kako McDonald’s?
McDonald’s je prošle godine u Kanadi proveo neobičnu kampanju. Sada je red na Europu.

Mađarski kolač u Hrvatskoj
Tvrtka Eko okusi predstavila je tržištu franšizni koncept proizvodnje i prodaje slastice Kolutti. Uskoro se očekuje i otvaranje prvih franšiza.

Kapija do dobrog obroka
Restoran japanske kuhinje Moon traži primatelje franšize izvan Beograda, a voljeli bi se kao franšiza proširiti i u zemlje regije.

Trgovac u ugostiteljstvu
Igor Kolar iz Slavonskog Broda oprobao se u nekoliko poslova, a u poslednje dvije godine je primatelj Surf`N`Fries franšize.

Mini Pani ušao u EU
Srbijanski franšizni lanac Mini Pani počeo je ove godine poslovati i u Europskoj uniji. Tvrtka plasira svoje proizvode u Mađarsku.

„Slatko brdo“
Marko Mišić, vlasnik tvrtke Sweet Collina, već osam godina uspješni je primatelj nekadašnje Fornetti, a sada Mini Pani franšize.

Aroma novog branda
Može li izvorno izraelski koncept opstati na poljskom tlu, utvrdit će nedavno otvoreni franšizni kave Aroma Espresso Bar.

Ispeci „po nišlijski“
Tvrtka Pekara Branković iz Niša planira u ovoj godini proširiti mrežu vlastitih, ali i franšiznih lokala.

Može li Subway da ne postoji?
Osnivač Subway-a proocjenjuje da će fiskalne mjere američke administracije nepovoljno utjecati na poduzetnike, pa i primatelje Subway franšize.

Krumpirići u Perzijskom zaljevu
Franšizni lanac brze hrane Surf’n’Fries potpisao je predugovor o ekskluzivnom pravu za širenje mreže u zemljama Perzijskog zaljeva.

Moćna krilca
Nakon što je u siječnju proslavio dvije godine poslovanja, Srđan Jokičić je odlučio lanac Amigos Chicken Wings širiti franšizno.

Egzotična kuhinja, unosan biznis
Važno je da se egzotične kuhinje prilagode ukusima domaćih potrošača, kaže Aleksandar Rozenštok, ukrajinski ugostitelj i vlasnik koncepta Tairai.