gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 05.01.2021

Pizzerije za poduzetne

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.10.2020

Licenca za „dobru hranu“

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.09.2020

Od fritula do franšize

Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.09.2020

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

gastronomija i ugostiteljstvo | 04.09.2020

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.08.2020

Steakhouse, franšiza finih okusa

Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.07.2020

Dubrovnik dobio Sushi by A’s

Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru trgovačkih lanaca, otvorio je svoje poslovnice u Dubrovniku. Nakon otvaranja i uhodavanja, poslovnice namjeravaju prepustiti – primatelju franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 08.05.2020

Slatki odgovor na krizu

Dobar proizvod i lojalnost kupaca isplaćuju se u teškim vremenima – uvjerili su se u lancu slastičara La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove za razvoj franšizne mreže.

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.03.2020

Snažan glas primatelja franšize

McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.02.2020

Domino's stiže u Hrvatsku

Domino's, najveći lanac pizzerija u svijetu, ovog proljeća dobiva prvu franšiznu poslovnicu u Hrvatskoj.

gastronomija i ugostiteljstvo | 15.01.2020

Rast Taco Bella u Rumunjskoj

Za samo dve godine, na tržištu Rumunije otvoreno je 10 restorana američkog lanca brze hrane Taco Bell.

gastronomija i ugostiteljstvo | 09.12.2019

Parče tržišta za čuvene picerije

Pizza Hut počinje širiti franšiznu mrežu u Centralnoj Europi. Što je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brandom?

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.12.2019

Novi Subway u Zagrebu

Subway, najveći franšizni lanac restorana u svijetu, otvorio je krajem studenog i drugi restoran u Zagrebu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.11.2019

Biznis bez ostatka

Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.10.2019

Licenca za juhu u jestivoj ambalaži

Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji juhe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja te planira širenje mreže širom Europe.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.09.2019

Manje osoblja, manje briga

Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.08.2019

Surf’n’Fries i u Beogradu

Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.08.2019

Franšiza na štapiću

„Željeli smo stvoriti mjesto gdje će svakoga dana biti ljeto“ – kažu vlasnici branda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele prenijeti i na druga tržišta.

gastronomija i ugostiteljstvo | 17.07.2019

Icy Bobo je od sada YORTIE

Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrandiran te se sada širi pod brandom YORTIE.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji