gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.07.2021

Brza zdrava hrana

Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po mjeri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal te tko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaş

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.06.2021

Kad kava postane više od užitka

Poduzetni ljubitelji kave koji imaju želju i ambiciju voditi premium kafeteriju od sada mogu razmisliti i o franšizi koncepta Meron. Koje sve uvjete trebaju ispuniti budući primatelji ove franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 24.05.2021

Slatki biznis s krafnama

Franšizni sustav Donuterie zainteresiran je razviti mrežu svojih slastičarnica i na tržištu Hrvatske. Koliko treba uložiti u ovu franšizu?

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.04.2021

Uz franšizu do fish bara

Spojili su ljubav prema ribi, moru i gastronomiji i pokrenuli street food fish bar Tunaholic. Ovaj gastro kutak, osmišljen do najsitnijih detalja, brzo je razvio i ponudio franšizu. Koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni franšizni partneri Tunaholica?

gastronomija i ugostiteljstvo | 09.04.2021

CHIPAS stiže u Visoko

Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.03.2021

Sushi i za poduzetne Slavonce

Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A'sa, koncepta za pripremu i prodaju suhija „to go“. Prva prodajna jedinica nedavno je otvorena u regiji Slavonije, a kako koncept kompanije nalaže, poslovanje će nakon uhodavanja preuzeti primatelj franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 18.02.2021

Izvući najbolje iz izazova

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu je snaga franšiznog sustava McDonald'sa, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u tvrtki McDonald's Češka

gastronomija i ugostiteljstvo | 05.01.2021

Pizzerije za poduzetne

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.11.2020

U svim glavnim gradovima Europe

Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.11.2020

Sigurna dostava hrane

Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.10.2020

Licenca za „dobru hranu“

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.09.2020

Od fritula do franšize

Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.09.2020

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

gastronomija i ugostiteljstvo | 04.09.2020

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.08.2020

Steakhouse, franšiza finih okusa

Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.07.2020

Dubrovnik dobio Sushi by A’s

Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru trgovačkih lanaca, otvorio je svoje poslovnice u Dubrovniku. Nakon otvaranja i uhodavanja, poslovnice namjeravaju prepustiti – primatelju franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 08.05.2020

Slatki odgovor na krizu

Dobar proizvod i lojalnost kupaca isplaćuju se u teškim vremenima – uvjerili su se u lancu slastičara La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove za razvoj franšizne mreže.

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.03.2020

Snažan glas primatelja franšize

McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.02.2020

Domino's stiže u Hrvatsku

Domino's, najveći lanac pizzerija u svijetu, ovog proljeća dobiva prvu franšiznu poslovnicu u Hrvatskoj.

gastronomija i ugostiteljstvo | 15.01.2020

Rast Taco Bella u Rumunjskoj

Za samo dve godine, na tržištu Rumunije otvoreno je 10 restorana američkog lanca brze hrane Taco Bell.

1
3
4
5
sledeća  
zadnji