gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.11.2018

Stotina restorana u godinu dana

Od povratka na tržište Francuske, američki fast food lanac Burger King ne odustaje od ambicioznih planova širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.11.2018

Slatko, uz zrno soli

Zanimljiva poslovna inicijativa udružila je dva američka franšizna sustava – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots te prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dvije franšize rade „rame uz rame“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.10.2018

Za Dan sendviča – u Subway

Iako je riječ o neformalnom prazniku, Subway svake godine na prikladan način obilježava Dan sendviča. Tako će ove godine biti i u Subwayu u Hrvatskoj.

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.10.2018

Idemo dalje

Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvorenje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromijenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primatelj Subway franšize

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.10.2018

Strateško prepuštanje poslovanja

Starbucks namjerava prepustiti upravljanje razvojem na četiri tržišta zapadne Europe dugogodišnjem partneru iz Latinske Amerike, tvrtki Alsea.

gastronomija i ugostiteljstvo | 19.10.2018

Jeste li za vending biznis?

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.

gastronomija i ugostiteljstvo | 08.10.2018

Na legendarnoj surferskoj plaži

Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.09.2018

Premium segment viši od prosjeka

Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.

gastronomija i ugostiteljstvo | 13.09.2018

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvozio prvu jugoslavensku franšizu, što ga je dovelo do novog projekta te zašto je za njega franšizing ozbiljan, ali osjetljiv posao, govori Dušan Radović

gastronomija i ugostiteljstvo | 10.09.2018

Grandiozno i netipično

Prošlo je više od dvije godine otkad je Starbucks najavio ulazak na talijansko tržište. Prva kafeterija konačno je otvorena početkom rujna u Milanu, i to u ekskluzivnom formatu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 04.09.2018

S Istoka na Zapad

Američki lanac pizzerija Papa John's dobiva svoj prvi franšizni restoran u Kazahstanu. Partnere traže i u Zapadnoj Europi.

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.09.2018

Što kad u Grčkoj kažemo espresso...?

Kava je kava, al' ipak nije svuda i uvijek ista. Što u Grčkoj predstavlja brand MIKEL te zašto se danas smatra "ugostiteljskim čudom"?

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.09.2018

Druga franšiza u Švicarskoj

Najstariji i najveći hrvatski lanac pekarnica Mlinar nastavlja širiti franšiznu mrežu u Švicarskoj.

gastronomija i ugostiteljstvo | 31.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola ulazi u biznis s kavom kupnjom franšiznog branda Costa Coffee od britanske tvrtke Whitbread.

gastronomija i ugostiteljstvo | 28.08.2018

Novi partneri i nove šanse

Sushi by A's, koncept koji se temelji na pripremi te prodaji sushija unutar trgovina, proširio je franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 06.08.2018

Kava iz New Orleansa za cijeli svijet

Za američki lanac kafeterija PJ's Coffee ova godina protiče u znaku jubileja, ali i želji da se otvore nova tržišta te nađu novi franšizni partneri.

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.07.2018

Privlačnost velikog tržišta

Kao zemlja s najviše stanovnika u svijetu te iznimno jakom ekonomijom, Kina je više od „poželjne destinacije“ za franšize sa sjevernoameričkog kontinenta.

gastronomija i ugostiteljstvo | 12.07.2018

CHIPAS pomiče granice

Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 18.06.2018

Novo zdanje za novo poglavlje

U godini kad Big Mac "slavi" 50. rođendan, sjedište tvrtke McDonald's seli u novo zdanje u centru Chicaga. Ovo je samo početak "novog poglavlja".

gastronomija i ugostiteljstvo | 12.06.2018

Uvijek nešto novo

Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.

1
3
4
5
sledeća  
zadnji