gastronomija i ugostiteljstvo

Mlinar Caffe u Pakistanu
Kao rezultat franšizne suradnje, Mlinar je u pakistanskom gradu Lahoreu otvorio dosad najveći Mlinar Caffe.

Starbucks dolazi u Srbiju
Poljski operator restorana AmRest planira razviti mrežu Starbucks kafeterija u Srbiji.

Kad se veliki udruže
Strateško partnerstvo koje su američki Pizza Hut i španjolska Telepizza nedavno potvrdili i potpisivanjem ugovora o master franšizi, značajno će promijeniti tempo razvoja oba lanca.

Fokus na širenju – preko oceana
Subway planira otvoriti tisuće novih restorana izvan Amerike u narednim godinama.

Bok, robote, naruči mi hamburger
Hrana, čini se, više nije dovoljna. Kako bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze prehrane sve više koriste suvremenu tehnologiju.

Strast važnija od iskustva
Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?

Put do zajedničke vizije
Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.

Ludi za tacosima
Prema broju restorana, Taco Bell je najmanji brand korporacije YUM! Brands, koji posljednjih godina, međutim, generira najveću dobit.

Više za Vapiano
Vapiano najavljuje ulazak na nova tržišta i širenje mreže – do 2020. godine, pod ovim bi brandom trebalo raditi 330 restorana.

Slasna poslovna šansa
Sushi by A’s, franšizni koncept iz SAD-a, koji podrazumijeva pripremu te prodaju sushija unutar trgovačkih objekata, dostupan je zainteresiranim poduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.

Više franšiza, veća dobit
Tvrtka YUM! Brands, vlasnik brandova KFC, Pizza Hut i Taco Bell, i ove godine nastoji smanjiti udio vlastitih, a povećati broj franšiznih restorana.

Dobitna kombinacija
Mirko Curaković iz Novog Sada primatelj je MiniPani franšize već 12 godina. Ugostiteljstvo je, kako kaže, posao od kojeg živi, ali i ljubav, jer to voli raditi.

Subway u novom ruhu
Nakon što je 2016. najavio da će promijeniti logo, američki lanac brze usluge poznat po sendvičima, pokreće promjene koje će utjecati i na interijer i na meni restorana.

Pogled s druge strane
Tomasz Szadkowski, mladi poduzetnik iz Lodza u Poljskoj, godinama je radio kao menadžer kontrole u lancu pizzerija Da Grasso. Što ga je potom navelo uzeti njihovu franšizu?

Denny’s stiže u Europu
Prvi restoran na europskom tlu Denny’s otvara u Velikoj Britaniji. Američki je lanac zainteresiran i za tržišta ove regije.

Što nas može McDonald’s naučiti?
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?

Nova generacija ugostiteljstva
Već nekoliko godina ugostiteljski koncepti Easy Wine i Easy Beer prava su atrakcija za stanovnike i turiste glavnog grada Latvije. Što ovu franšizu čini tako posebnom?

Bez želje, nema uspjeha
Što je potrebno ako želite postati primatelj Subway franšize, otkriva Vladimir Hanula, vlasnik Subway restorana u Zagrebu, zadužen i za razvoj ovog lanca na teritoriju Hrvatske

Made in Italy – za cijeli svijet
Jeste li spremni učiti od najboljih? Nagrađivani talijanski koncept Pizza Firence by Pizzaman namjerava ući i na tržišta ove regije. Zainteresiranima za franšizu, vrata su širom otvorena.

Sajam u Dubaiju, prilika za promociju
Da za franšizne sustave nema granice, dokazuje i primjer Mini Panija iz Subotice, koji se nedavno pojavio na sajmu hrane u Dubaiju, gdje su izlagali zajedno s primateljem master franšize.