gastronomija i ugostiteljstvo
![](https://img.franchising.pl/sr/e00/b9b/mlinar_nas.jpg)
Mlinar Caffe u Pakistanu
Kao rezultat franšizne suradnje, Mlinar je u pakistanskom gradu Lahoreu otvorio dosad najveći Mlinar Caffe.
![](https://img.franchising.pl/sr/e7c/95a/starbucks_solja.jpg)
Starbucks dolazi u Srbiju
Poljski operator restorana AmRest planira razviti mrežu Starbucks kafeterija u Srbiji.
![](https://img.franchising.pl/sr/f72/c82/telepizzahut.jpg)
Kad se veliki udruže
Strateško partnerstvo koje su američki Pizza Hut i španjolska Telepizza nedavno potvrdili i potpisivanjem ugovora o master franšizi, značajno će promijeniti tempo razvoja oba lanca.
![](https://img.franchising.pl/sr/a1a/b57/subway_sendvic.jpg)
Fokus na širenju – preko oceana
Subway planira otvoriti tisuće novih restorana izvan Amerike u narednim godinama.
![](https://img.franchising.pl/sr/d34/950/square_photo.jpg)
Bok, robote, naruči mi hamburger
Hrana, čini se, više nije dovoljna. Kako bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze prehrane sve više koriste suvremenu tehnologiju.
![](https://img.franchising.pl/sr/c7e/e59/juris_roganovs-1.jpg)
Strast važnija od iskustva
Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?
![](https://img.franchising.pl/sr/e0e/98c/stavka.jpg)
Put do zajedničke vizije
Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.
![](https://img.franchising.pl/sr/390/40e/stavka.jpg)
Ludi za tacosima
Prema broju restorana, Taco Bell je najmanji brand korporacije YUM! Brands, koji posljednjih godina, međutim, generira najveću dobit.
![](https://img.franchising.pl/sr/a25/009/vapiano_entry.jpg)
Više za Vapiano
Vapiano najavljuje ulazak na nova tržišta i širenje mreže – do 2020. godine, pod ovim bi brandom trebalo raditi 330 restorana.
![](https://img.franchising.pl/sr/88a/5fd/stavka.jpg)
Slasna poslovna šansa
Sushi by A’s, franšizni koncept iz SAD-a, koji podrazumijeva pripremu te prodaju sushija unutar trgovačkih objekata, dostupan je zainteresiranim poduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.
![](https://img.franchising.pl/sr/769/732/stavka.jpg)
Više franšiza, veća dobit
Tvrtka YUM! Brands, vlasnik brandova KFC, Pizza Hut i Taco Bell, i ove godine nastoji smanjiti udio vlastitih, a povećati broj franšiznih restorana.
![](https://img.franchising.pl/sr/1f6/f40/stavka.jpg)
Dobitna kombinacija
Mirko Curaković iz Novog Sada primatelj je MiniPani franšize već 12 godina. Ugostiteljstvo je, kako kaže, posao od kojeg živi, ali i ljubav, jer to voli raditi.
![](https://img.franchising.pl/sr/fe2/9ce/stavka.jpg)
Subway u novom ruhu
Nakon što je 2016. najavio da će promijeniti logo, američki lanac brze usluge poznat po sendvičima, pokreće promjene koje će utjecati i na interijer i na meni restorana.
![](https://img.franchising.pl/sr/17f/3e5/da-grasso-s.jpg)
Pogled s druge strane
Tomasz Szadkowski, mladi poduzetnik iz Lodza u Poljskoj, godinama je radio kao menadžer kontrole u lancu pizzerija Da Grasso. Što ga je potom navelo uzeti njihovu franšizu?
![](https://img.franchising.pl/sr/8d8/1b0/stavka.jpg)
Denny’s stiže u Europu
Prvi restoran na europskom tlu Denny’s otvara u Velikoj Britaniji. Američki je lanac zainteresiran i za tržišta ove regije.
![](https://img.franchising.pl/sr/0b1/d7c/mcdonalds330x.jpg)
Što nas može McDonald’s naučiti?
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
![](https://img.franchising.pl/sr/ada/ac6/eb-1-330.png)
Nova generacija ugostiteljstva
Već nekoliko godina ugostiteljski koncepti Easy Wine i Easy Beer prava su atrakcija za stanovnike i turiste glavnog grada Latvije. Što ovu franšizu čini tako posebnom?
![](https://img.franchising.pl/sr/55e/8c4/stavka.jpg)
Bez želje, nema uspjeha
Što je potrebno ako želite postati primatelj Subway franšize, otkriva Vladimir Hanula, vlasnik Subway restorana u Zagrebu, zadužen i za razvoj ovog lanca na teritoriju Hrvatske
![](https://img.franchising.pl/sr/246/c95/stavkapf3.jpg)
Made in Italy – za cijeli svijet
Jeste li spremni učiti od najboljih? Nagrađivani talijanski koncept Pizza Firence by Pizzaman namjerava ući i na tržišta ove regije. Zainteresiranima za franšizu, vrata su širom otvorena.
![](https://img.franchising.pl/sr/d16/0a3/stavka.jpg)
Sajam u Dubaiju, prilika za promociju
Da za franšizne sustave nema granice, dokazuje i primjer Mini Panija iz Subotice, koji se nedavno pojavio na sajmu hrane u Dubaiju, gdje su izlagali zajedno s primateljem master franšize.