gastronomija i ugostiteljstvo

Parče tržišta za čuvene picerije
Pizza Hut počinje širiti franšiznu mrežu u Centralnoj Europi. Što je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brandom?

Novi Subway u Zagrebu
Subway, najveći franšizni lanac restorana u svijetu, otvorio je krajem studenog i drugi restoran u Zagrebu.

Biznis bez ostatka
Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.

Licenca za juhu u jestivoj ambalaži
Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji juhe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja te planira širenje mreže širom Europe.

Manje osoblja, manje briga
Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?

Surf’n’Fries i u Beogradu
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.

Franšiza na štapiću
„Željeli smo stvoriti mjesto gdje će svakoga dana biti ljeto“ – kažu vlasnici branda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele prenijeti i na druga tržišta.

Icy Bobo je od sada YORTIE
Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrandiran te se sada širi pod brandom YORTIE.

Provjeri i popravi
Koje bi sastojke trebala imati te kako treba izgledati „savršena“ Domino's pizza? Umjetna inteligencija zna odgovor.

Restoran za radilice
U Švedskoj je nedavno otvoren i prvi McHive – McDonald'sov restoran za pčele.

Ledene rolice u franšizi
Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, namjerava proširiti mrežu širom Europe. Partnere traže i u ovoj regiji.

Starbucks otvoren u Beogradu
Jedan od svjetski najpopularnijih lanaca kafeterija Strabucks dobio je i prvi kafe u Srbiji.

Obilje u jednom zalogaju
Priča o Caribic Pizzi širila se „od zalogaja do zalogaja“, da bi danas pod ovim brandom u Srbiji radilo 14 restorana. Od 2017. lanac se širi i kroz franšizu.

Dašak Kanade u Kini
Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem veljače 2019. u Kini.

S ćevabdžinicama u Europu
Lanac brze prehrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu u Srbiji. Sad se pripremaju i za izlazak u inozemstvo. Prvi su koraci već načinjeni.

Lako do restorana
Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.

Novi primatelj s novim ciljem
Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ obilježeno je otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

Kap po kap
S tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018. godine, broj Starbucksa na mađarskom tržištu povećat će se na 27.

Započeti posao bez straha
Kao primatelj franšize, Matej Varga pet je godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vrijeme, bio je i razvojni agent ovog branda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Što su dobre strane višestrukog franšizinga te zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog branda“?

Po mjeri lokalnog tržišta
Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam europskih zemalja. Ovih je dana otvorio prvi restoran u Londonu.