gastronomija i ugostiteljstvo
![](https://img.franchising.pl/pl/b9b/7cb/pizza_hut.jpg)
Parče tržišta za čuvene picerije
Pizza Hut počinje širiti franšiznu mrežu u Centralnoj Europi. Što je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brandom?
![](https://img.franchising.pl/hr/fb8/633/subway_nas2.jpg)
Novi Subway u Zagrebu
Subway, najveći franšizni lanac restorana u svijetu, otvorio je krajem studenog i drugi restoran u Zagrebu.
![](https://img.franchising.pl/sr/70d/184/easy_nas.jpg)
Biznis bez ostatka
Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.
![](https://img.franchising.pl/sr/891/0fd/soup_nas.jpg)
Licenca za juhu u jestivoj ambalaži
Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji juhe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja te planira širenje mreže širom Europe.
![](https://img.franchising.pl/sr/c9c/928/easy_nas1.jpg)
Manje osoblja, manje briga
Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?
![](https://img.franchising.pl/sr/767/da2/square_photo.jpg)
Surf’n’Fries i u Beogradu
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
![](https://img.franchising.pl/hu/8e4/0c8/anjunathumb.png)
Franšiza na štapiću
„Željeli smo stvoriti mjesto gdje će svakoga dana biti ljeto“ – kažu vlasnici branda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele prenijeti i na druga tržišta.
![](https://img.franchising.pl/sr/5b8/a1b/yortie_nas.jpg)
Icy Bobo je od sada YORTIE
Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrandiran te se sada širi pod brandom YORTIE.
![](https://img.franchising.pl/sr/db7/6a6/domino_s_1.jpg)
Provjeri i popravi
Koje bi sastojke trebala imati te kako treba izgledati „savršena“ Domino's pizza? Umjetna inteligencija zna odgovor.
![](https://img.franchising.pl/hr/b0c/d80/mchive_nas.jpg)
Restoran za radilice
U Švedskoj je nedavno otvoren i prvi McHive – McDonald'sov restoran za pčele.
![](https://img.franchising.pl/sr/251/9e9/icy_bobo1.jpg)
Ledene rolice u franšizi
Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, namjerava proširiti mrežu širom Europe. Partnere traže i u ovoj regiji.
![](https://img.franchising.pl/hr/c50/773/starbucks_nas_1.jpg)
Starbucks otvoren u Beogradu
Jedan od svjetski najpopularnijih lanaca kafeterija Strabucks dobio je i prvi kafe u Srbiji.
![](https://img.franchising.pl/sr/ba3/da4/caribic_nas.jpg)
Obilje u jednom zalogaju
Priča o Caribic Pizzi širila se „od zalogaja do zalogaja“, da bi danas pod ovim brandom u Srbiji radilo 14 restorana. Od 2017. lanac se širi i kroz franšizu.
![](https://img.franchising.pl/sr/9c4/f4d/tim_hortons_nas.jpg)
Dašak Kanade u Kini
Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem veljače 2019. u Kini.
![](https://img.franchising.pl/sr/fdd/b2b/pink_nas.jpg)
S ćevabdžinicama u Europu
Lanac brze prehrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu u Srbiji. Sad se pripremaju i za izlazak u inozemstvo. Prvi su koraci već načinjeni.
![](https://img.franchising.pl/sr/53b/522/easy_wine1.jpg)
Lako do restorana
Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.
![](https://img.franchising.pl/sr/3e0/207/burger_king_hr_nas.jpg)
Novi primatelj s novim ciljem
Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ obilježeno je otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.
![](https://img.franchising.pl/sr/bb6/85d/starbucks.jpg)
Kap po kap
S tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018. godine, broj Starbucksa na mađarskom tržištu povećat će se na 27.
![](https://img.franchising.pl/hr/e05/def/matej_varga.jpg)
Započeti posao bez straha
Kao primatelj franšize, Matej Varga pet je godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vrijeme, bio je i razvojni agent ovog branda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Što su dobre strane višestrukog franšizinga te zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog branda“?
![](https://img.franchising.pl/sr/5a6/9cf/taco_bell.jpg)
Po mjeri lokalnog tržišta
Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam europskih zemalja. Ovih je dana otvorio prvi restoran u Londonu.