gastronomija i ugostiteljstvo

Stotina restorana u godinu dana
Od povratka na tržište Francuske, američki fast food lanac Burger King ne odustaje od ambicioznih planova širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.

Slatko, uz zrno soli
Zanimljiva poslovna inicijativa udružila je dva američka franšizna sustava – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots te prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dvije franšize rade „rame uz rame“?

Za Dan sendviča – u Subway
Iako je riječ o neformalnom prazniku, Subway svake godine na prikladan način obilježava Dan sendviča. Tako će ove godine biti i u Subwayu u Hrvatskoj.

Idemo dalje
Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvorenje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromijenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primatelj Subway franšize

Strateško prepuštanje poslovanja
Starbucks namjerava prepustiti upravljanje razvojem na četiri tržišta zapadne Europe dugogodišnjem partneru iz Latinske Amerike, tvrtki Alsea.

Jeste li za vending biznis?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.

Na legendarnoj surferskoj plaži
Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.

Premium segment viši od prosjeka
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.

Budimo realni – i nemoguće je moguće
Kako je stvorio i izvozio prvu jugoslavensku franšizu, što ga je dovelo do novog projekta te zašto je za njega franšizing ozbiljan, ali osjetljiv posao, govori Dušan Radović

Grandiozno i netipično
Prošlo je više od dvije godine otkad je Starbucks najavio ulazak na talijansko tržište. Prva kafeterija konačno je otvorena početkom rujna u Milanu, i to u ekskluzivnom formatu.

S Istoka na Zapad
Američki lanac pizzerija Papa John's dobiva svoj prvi franšizni restoran u Kazahstanu. Partnere traže i u Zapadnoj Europi.

Što kad u Grčkoj kažemo espresso...?
Kava je kava, al' ipak nije svuda i uvijek ista. Što u Grčkoj predstavlja brand MIKEL te zašto se danas smatra "ugostiteljskim čudom"?

Druga franšiza u Švicarskoj
Najstariji i najveći hrvatski lanac pekarnica Mlinar nastavlja širiti franšiznu mrežu u Švicarskoj.

Coca-Cola kupuje Costa Coffee
Coca-Cola ulazi u biznis s kavom kupnjom franšiznog branda Costa Coffee od britanske tvrtke Whitbread.

Novi partneri i nove šanse
Sushi by A's, koncept koji se temelji na pripremi te prodaji sushija unutar trgovina, proširio je franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.

Kava iz New Orleansa za cijeli svijet
Za američki lanac kafeterija PJ's Coffee ova godina protiče u znaku jubileja, ali i želji da se otvore nova tržišta te nađu novi franšizni partneri.

Privlačnost velikog tržišta
Kao zemlja s najviše stanovnika u svijetu te iznimno jakom ekonomijom, Kina je više od „poželjne destinacije“ za franšize sa sjevernoameričkog kontinenta.

CHIPAS pomiče granice
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.

Novo zdanje za novo poglavlje
U godini kad Big Mac "slavi" 50. rođendan, sjedište tvrtke McDonald's seli u novo zdanje u centru Chicaga. Ovo je samo početak "novog poglavlja".

Uvijek nešto novo
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.