gastronomija i ugostiteljstvo
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Investirati u razvoj franšize
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Sa terena do franšize
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Piletina i franšiza u američkom stilu
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Novo ime u svijetu kave
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Novo iskustvo i franšizni rast
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Partnerstvo ubrzava rast
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Pet preduvjeta za uspjeh
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Snažan rast u UK
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ljubav prema sushiju i poduzetnički duh
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Uvozimo zrno, izvozimo kvalitetu
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Franšizni „boost“
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodijeljena u okviru Međunarodne konvencije o franšizingu u San Diegu (SAD), ove je godine pripala australskom brendu Boost Juice.
Pod kapom poznatog brenda
Strategija tvrtke je usmjerenost na održivi rast, a cilj – generiranje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Huta Kacper Szczepański
Papa John's osvaja Kinu
Američki lanac pizzerija Papa John's planira otvoriti više od tisuću franšiznih restorana u Kini.
Više od talijanskog restorana
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Knedle stižu u Zagreb
Beogradski koncept „Ferdinand knedle“ ulazi na tržište Hrvatske – prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom tvrtkom iz Zagreba. Prva prodavaonica bit će otvorena krajem veljače 2022.
Riblje delicije i franšiza
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Pizza Hut budućnosti
Godina 2020. bila je godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovno raste, a zainteresirani su i za širenje u zemljama ove regije.
Japanska kuhinja u malom formatu
Sushi restoran ne može funkcionirati samo s dva zaposlenika. Japanos, međutim, može! – kaže Cristina El Majzoub, operativna direktorica ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Europe
Zaradi na jeftinoj kavi
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.
Zdrava hrana, dobra investicija
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.